štvrtok 22. júna 2017

Pekný horúci slnečný deň.

Dlho som sa neozvala, ale nejako sa mi toho nakopilo...objednávky, školenia, jarmoky, deti...ale tak to má byť, aspoň viem, že nepremárnim deň len tak ničnerobením. 
Už dlhšie plánujem napísať nejaký článok o materiáloch, ktoré používame, niečo bližšie o údržbe, ale asi to budem musieť nechať na nejaké škaredšie dni, keďže teraz je vonku tak krásne a ľúto sedieť za počítačom a hľadať si podklady...lebo viete, háčkovať sa dá aj na záhrade :)
Tento rok sa snažíme prinášať množstvo noviniek a tí, čo nás pravidelne sledujete, viete, že toto leto máme dve riadne vychytávky...
Prvou sú sukničky ideálne na leto...ušité zo 100% bavlny, v páse na gumičku (takže v kľude môžte zjesť kilo zmrzky a nebude vás nikde tlačiť) a doplnené krásnou ladiacou čipkou. 
Pôvodne sme mali v pláne ísť vyslovene "ľudovým" smerom, ale nakoniec sme si nechali len strih...Keďže je teraz všade plno folku a ľudových vecí. Aby ste ma nechápali zle, som tomu veľmi rada, nikdy by som nepovedala, že sa u mňa prejaví takýto záujem o naše tradície (vďaka Gabika ;) a kulktúru, ale proste chceme mať iný tovar ako všetci ostatní :) aspoň čo sa motívov na látkach týka :D
Sukničky robíme detské, na objednávku aj dospelácke a nie je problém ako komplet mama a dcéra. V prípade záujmu vieme doladiť aj čelenky s vymeniteľnou mašľou (tie máme tiež prvý kraát v ponuku, dokonca ich nájdete aj na našom eshope www.rucnerobene.eu).


No a druhou super novinkou sú momentálne "háčkošité" šatičky. Sú mojou srdcovkou, už som ich mala dlhšie v pláne robiť, len nebol čas. Teraz sme sa konečne odhodlali a tak ja háčkujem vrchy a naša šikovnica Mirka k nim dolaďuje a došíva sukienky. Šaty robíme väčšinou detské, ale na objednávku urobíme aj iné veľkosti. Sukničky sú zo 100% bavlnenej látky, háčkované vrchy väčšinou tiež, ale používam aj zmes bambusu a bavlny (bambus je ideálny na leto - ale o tom niekedy nabudúce).

 No a nakoniec tu mám ešte jednu novinku..práve tu bude prvá foto. Keď som dnes začínala písať tento príspevok, rozmýšľala som (ako som deťom napĺňala bazén a polievala skleník), akú perličku vám priniesť. Prišla som na to, že keď sa spojí viac ľudí s podobným zmýšľaním a vkusom vznikajú krásne kúsky. A to nielen materiálne, by ste mali občas počuť naše debaty :D Ako príklad nie som len ja s Mirkou a našimi šatičkami, ale chcem vám predstaviť ešte produkty dvoch sestier...jedna rada šije a druhá maľuje na textil. Maľuje...nie je to úplne presne, ale textilnými farbami robí rôzne potlače...dnes ukážka na čo všetko sa dá použiť jablko :) 
Kochajte sa, vyberajte a sledujte nás aj naďalej.

Vaša Kačena 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Pekný horúci slnečný deň. Dlho som sa neozvala, ale nejako sa mi toho nakopilo...objednávky, školenia, jarmoky, deti...ale tak to má byť, ...